Word jij onze collega ?

Over Ons

Stafmedewerker Financiën & Administratie

Onbepaalde duur - Voltijds

Campus Deurne en Antwerpen

Functieomschrijving

Binnen AZ Monica zijn we op zoek naar een stafmedewerker voor de afdeling Financiën & Administratie.

 

AZ Monica wordt in zijn kerntaken ondersteund door administratieve en financiële diensten. Deze ontcijferen niet alleen de complexe wetgeving maar beheren voor een deel ook de interne werking van de organisatie. Zo krijgen patiënten correcte informatie en een correcte factuur. Als ziekenhuis hebben we hierdoor een zicht op onze financiële situatie en zorgen we ervoor dat onze artsen en verpleegkundigen beschikken over het correcte materiaal en infrastructuur om hun werk te kunnen doen.

Vandaag hebben we hiervoor een solide basis maar er zijn nog veel mogelijkheden en om die te benutten, daarom zijn we op zoek naar een stafmedewerker om dit team te versterken.

Tijdens een inwerktraject maak je kennis met alle verschillende diensten binnen het ziekenhuis met extra aandacht voor de boekhouding, facturatie, aankoop en het onthaal. Na dit inwerktraject van ongeveer 2 maanden help je mee de administratieve en financiële gezondheid van AZ Monica verder uit te bouwen.
Je zal ongeveer 50% van de tijd bezig zijn met projecten waar je ofwel de leiding in hebt ofwel de vertegenwoordiger bent voor wat betreft de Financiën & Administratie.
De rest van de tijd hou je mee de lopende processen in het oog en ga je op zoek naar zaken die beter of efficiënter kunnen om die vervolgens uit te werken. Een deel van je werktijd zal je dan ook zelf kunnen invullen en je rapporteert rechtstreeks aan de CFO.

 

Lijkt jou dit wel interessant? Als je ons kan overtuigen om je uit te nodigen, gaan we hier met een aantal voorbeelden en lopende projecten graag dieper op in.

Profiel

  • Je beschikt bij voorkeur over een master diploma in een financiële/economische richting maar dit is geen vereiste.
  • Je bent ambitieus ingesteld om de wereld te willen veranderen maar ook realistisch genoeg om te weten dat hiervoor soms meer dan 24 uur nodig is.
  • Je beschikt over een gezonde dosis ondernemingszin en een kritische blik.
  • Je behoudt het overzicht over "the bigger picture".
  • Je bent niet bang van cijfers en verdiept je in details als het nodig is.
  • Je beschikt over een een goed organisatietalent en kan een project of probleem duidelijk presenteren aan anderen.  
  • Als je ervaring hebt in volgende domeinen/skills kan dat een voordeel zijn: Lean, projectmanagement, startups, ervaring in de gezondheidssector, ICT, procesoptimalisatie, Kaizen, boekhouding, treasury, excel pivots, … maar een juiste ingesteldheid is belangrijker dan kennis.
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en bent in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.
  • Je bent accuraat, loyaal en betrouwbaar en staat open voor feedback.
  • Je bent oplossingsgericht ingesteld.

Wat wij je bieden

  • Je loon wordt uitbetaald volgens ziekenhuisbarema’s en relevante anciënniteit wordt overgenomen.
  • Op de koop toe krijg je van ons nog een gratis hospitalisatieverzekering.
  • Naast een lekkere maaltijd in onze cafetaria krijg je ook maaltijdcheques, dat maakt het winkelen extra prettig.
  • Nieuwe collega’s krijgen bij AZ Monica een warme ontvangst. Tijdens onze inscholingsdag en het onthaaltraject op de afdeling krijg je alle informatie om met veel goesting je loopbaan bij AZ Monica te starten.
  • Verder kan je bij AZ Monica op heel wat extra’s rekenen. Zo zijn er voortdurend acties vanuit ons welzijnsbeleid Health@work. Denk maar aan onze maandelijkse fruitbedeling, yoga sessies, lunchwandelingen… .

Vragen?

Joyce Notelé Stafmedewerker Personeelszaken
03 240 27 68
Stel een vraag

Deel deze vacature